Opatija 21 d.o.o. za izgradnju i upravljanje nekretninama i parkiralištima razvojna je tvrtka u vlasništvu Grada Opatije, osnovana 2008. godine.
Od svoga osnivanja tvrtka se bavi razvojnim projektima povezanima s javnim parkiralištima i garažama te izgradnjom kapitalnih objekata u vlasništvu Grada Opatije, poput Sportske dvorane "Marino Cvetković".
Od ožujka 2018. godine Opatija 21 d.o.o. preuzela je upravljanje svim javim parkirališnim površinama i javnim garažama na području Grada Opatije, uključujući i parkirališta za autobuse, a uz uređenja manjih parkirnih površina za lokalno stanovništvo, krenula je izgradnja nove garaže Gorovo. Odmah po preuzimanju upravljanja nad javnim parkiralištima i garažama krenulo se u izradu novih, jednostavnih uvjeta korištenja usluga parkiranja, a uvedeni su i novi, suvremeniji sustavi naplate i kontrole (ScanScooter / Scan-a-Car, Bmove.com aplikacija, mobilna aplikacija Grada Opatije, parking bonovi), kao i pogodnosti za građane Opatije.
Članovi Uprave - Igor Štok, Mladen Sinožić
Igor Štok
Igor Štok, preuzeo je dužnost direktora Opatije 21 d.o.o. prema odluci gradonačelnika Grada Opatije, od 1. kolovoza 2017. godine. Godinama je radio u sektoru upravljanja parkiralištima riječke gradske komunalne tvrtke te je bio među prvim zaposlenicima tvrtke "Rijeka Promet" kad su preuzimali parkirališta u Rijeci (1999.-2004.). Član je Uprave tvrtke od 1. siječnja 2024. godine. Uoči dolaska na čelo Opatije 21 bio je zaposlen na mjestu voditelja odjela za GIS, WEB i AOP riječke gradske tvrtke za gospodarenje otpadom "Čistoća".
Životopis Igor Štok, član Uprave
Kod preuzimanja dužnosti, kao jedan od prvih zadataka, Štok je izdvojio važnost uvođenja geografsko-informacijskog sustava o svim parkirnim mjestima na području Grada Opatije, kako bi se uspostavila kvalitetna podloga za transparentno upravljanje svim javnim parkirališnim prostorima i garažama na području Grada Opatije. Na tome se intenzivno radi, usporedno s novom organizacijom parkirnih zona i sustava naplate, kao i uvođenjem online sustava koji građanima u velikoj mjeri može olakšati kupovinu parkirnih karata, povlaštenih karata i bonova za parkiranje, pa i plaćanje kazni. Informatizacija sustava parkiranja, osim putem Bmove.com mobilne/web aplikacije, već je uvedena, u suradnji s Gradom Opatija, i kroz mobilnu aplikaciju Opatija.City, putem koje se sada može za pojedina parkirališta provjeriti stanje slobodnih mjesta i kupiti parkirna karta. Tvrka je pod njegovim vodstvom 2020. godine nagrađena vrijednim priznanjem strukovne udruge - Hrvatska parking udruga (HPU) proglasila je Opatiju 21 d.o.o. za najbolju tvrtku po pitanju organizacije, unapređenja rada i razvoja sustava parkiranja. Krajem veljače 2022. godine Igor Štok izabran je za predsjednika Nadzornog odbora Hrvatske parking udruge.
Obrazovanje:
1994. godine - Pomorski fakultet u Rijeci Strukovni naziv / Licenca: Poručnik trgovačke mornarice Izdano od: Ministarstvo pomorstva, prometa i veza Hrvatske
1997. godine – Pomorski fakultet u Rijeci Strukovni naziv / Licenca: Inžinjer pomorskog prometa Izdano od: Sveučilište u Rijeci
2003. godine – GIS Geografski informacijski sustav - Intergraph software solutions (USA) Strukovni naziv / Licenca: Certificiran za rad u Geomedia professional okruženju Izdano od: Ovlašteni predstavnik KvarnerCAD d.o.o., Hrvatska
2005. godine – WEB dizajn Strukovni naziv / Licenca: Certificiran za izradu i održavanje WEB stranica (iSite) Ovlašteni zastupnik: Perpetuum mobile d.o.o.Zagreb, Hrvatska
2011. godine – Projektni menadžment Strukovni naziv / Licenca: EU Project Manager (MAN-S297-1039) Izdano od: ECQA (Europen Certification and Qualification Association) - Piarstengasse 1, 3500 Krems, AUSTRIA
Radno iskustvo:
1993. godine - Lošinjska plovidba d.o.o.
1996. godine - Coca Cola Beverages d.o.o. - organizacija poslovanja u prodaji
1999. godine - Rijeka promet d.o.o. - organizacija parkirališnog prostora u Gradu Rijeci
2001. godine - Rijeka promet d.o.o. - organizacija poslovanja Carinsko-kamionskog terminala Srdoči
2002. godine - Član projektnog tima za preseljenje postojećeg i izgradnju novog multi-modalnog cestovnog terminala (predstavnik TD Rijeka promet d.o.o. i Grada Rijeke) u radnom timu na nivou Županije primorsko-goranske, Gospodarske komore te Općine Matulji.
2003. godine - KD Čistoća d.o.o. Rijeka - Voditelj odvoza otpada iz pomorske djelatnosti
2004. godine - KD Čistoća d.o.o. - Voditelj odvoza i deponiranja separacionog otpada na području Gradova: Rijeka, Kastav, Bakar i Kraljevica te Općina Klana, Jelenje, Viškovo, Kostrena i Čavle
2005. godine - KD Čistoća - Voditelj službe GIS-a, WEB-a i AOP-a, Organizacija poslovnih procesa, izrada WEB portala i uvođenje Geografskog informacijskog sustava (GIS) te organizacija automatske obrade podataka
2006. - Voditelj tima za izradu GIS podloga na području jedinica lokalne samouprave Klana, Čavle, Jelenje, Kastav i Kraljevica
2008. godine - Voditelj tima za uvođenje ERP sustava (cjelokupnog informatičkog poslovnog rješenja) u tvrtke: TD Energo d.o.o., TD Rijeka Promet d.o.o, KD Vodovod i kanalizacija, KD Kozala, KD Autotrolej i KD čistoća d.o.o.
2008. godine - Medijski trening za PR u ovlaštenoj tvrtki za osposobljavanje u djelatnosti odnosa sa javnošću
2009. godine - Kandidat za Zamjenka gradonačelnika u Gradu Opatija (komunalni resor)
2012. godine – odobren projekt IPA Slovenia – Hrvatska - Voditelj projekta REUSE sa hrvatske i slovenske strane. Partneri na projektu: HRVATSKA - Grad Rijeka, Grad Kraljevica, Općina Klana, KD Čistoća, SLOVENIA - Regionalna razvojna agencija Notranjsko kraška, Općina Cerkno, Općina Ilirska Bistrica
2022. godine - Izabran za predsjednika Nadzornog odbora Hrvatske parking udruge
Mladen Sinožić
Mladen Sinožić imenovan je za člana Uprave tvrtke 1. siječnja 2024. godine, no dužnost direktora samostalno je obavljao već i ranije u razdoblju od 2009. do 2017. godine. U razdoblju od 2021. godine do imenovanja za člana Uprave obnašao je dužnost predsjednika Nadzornog odbora Opatije 21 d.o.o.
Životopis Mladen Sinožić, član Uprave
Obrazovanje:
1979 - 1984 Fakultet za pomorstvo i saobraćaj, Rijeka, Tehnološko - organizacijski smjer
Skupština - Fernando Kirigin, gradonačelnik Grada Opatije
Fernando Kirigin, gradonačelnik Grada Opatije, čini Skupštinu društva Opatija 21 d.o.o.
Od rođenja, 1971. godine, Fernando Kirigin vezan je uz Opatiju. Do ulaska u politiku stekao je značajno poslovno iskustvo, te je nakon staža u Transadriji i Jadroagentu Rijeka pokrenuo vlastite poslovne projekte, među kojima se izdvaja međunarodna trgovačka kompanija. Od 2018. godine ravnatelj je Lučke uprave Opatija – Lovran – Mošćenička Draga i u tom vremenu pokrenuo je niz projekata koji su omogućili razvoj lučkog područja u mjestima na obali Opatijske rivijere. Nakon diplome na Fakultetu za menadžment u turizmu i ugostiteljstvu, educirao se u Rijeci, Zagrebu, te u Velikoj Britaniji i Njemačkoj, a trenutno je doktorand studija Menadžment održivog razvoja na FMTU.
Od ranog djetinstva bavi se i sportom, niz godina aktivno se, natjecateljski bavio jedrenjem na dasci, a rekreativno različitim sportovima, od skijanja do trčanja. U dva mandata bio je predsjednik Sportskog saveza grada Opatije, a sada je dopredsjednik Izvršnog odbora Zajednice sportova Primorsko-goranske županije. Kao uspješan sportski djelatnik izabran je 2020. godine u Nadzorni odbor Hrvatskog olimpijskog odbora.
Član SDP-a postao je 2007., kada se i aktivno uključio u politiku, a od 2017. predsjednik je opatijskog ogranka stranke, no obnašao je i dužnost političkog tajnika opatijskog SDP-a, člana Predsjedništva županijskog SDP-a te koordinatora za područje Liburnije. Bio je član vijeća mjesnog odbora, gradski vijećnik te šest godina predsjednik Kluba vijećnika u Gradskom vijeću Opatije, zamjenik gradonačelnika te predsjednik Gradskog vijeća Grada Opatije.
Nadzorni odbor
Nadzorni odbor imenovan 03. kolovoza 2021. godine:
Damir Lovreković, predsjednik Nadzornog odbora
Igor Puž, zamjenik predsjednika Nadzornog odbora
Aleksandar Popadić
Ivan Vidaković
Voditelji organizacijskih jedinica
Voditelj parkirališta - Vedran Lepšić
Voditelj komercijale i upravljanja objektima - Marin Sušanj
Voditeljica financijsko-računovodstvenih poslova – Ljubica Cesarac
Misija, vizija i ciljevi društva Opatija 21 d.o.o.
Misija
OPATIJA 21 d.o.o nastoji svojim korisnicima i klijentima pružiti najkvalitetniju uslugu parkiranja i korištenja sportske infrastrukture u vlasništvu Društva, vodeći brigu o zaštiti životne sredine, kontinuirano ulagujući u tehnologiju i unaprjeđenje infrastrukture uzimajući u obzir dugoročno održivo poslovanje Društva.
Vizija
OPATIJA 21 d.o.o. je jedno od vodećih trgovačkih društava u Republici Hrvatskoj koje obavljaju komunalnu i komercijalnu djelatnost organizacije i naplate parkiranja na temelju efikasne organizacije naplate parkiranja kroz kontinuirana ulaganja u tehnologiju, zaposlenike i parkirališnu infrastrukturu. Ulaganjem u sportske infrastrukturne projekte u suradnji s Gradom Opatijom težimo da prostor na kojem djelujemo učinimo ugodnijim i poželjnijim za život na zadovoljstvo našeg osnivača i korisnika naših usluga. Pazimo da učinkovito gospodarimo povjerenom imovinom, uzimajući u obzir poštivanja najviših ekoloških standarda i usmjereni smo na kontinuirano podizanje kvalitete pruženih usluga uz dugoročno održivo poslovanje.
Ciljevi
Zadovoljni korisnici,
Financijski stabilno i dugoročno održivo poslovanje,
Dugoročno osigurani kapaciteti pružanja usluga parkiranja za autobuse,
Izgradnja dodatnih sportskih infrastrukturnih projekata u suradnji s osnivačem,
Učinkovita suradnja s lokalnom zajednicom i osnivačem,
Zaštita okoliša po najvišim EU standardima,
Zadovoljni i educirani zaposlenici,
Transparentno, socijalno osviješteno i na poštivanju zakona utemeljeno poslovanje.