Sukladno čl. 10. Zakona o zaštiti potrošača (NN 19/22) korisnici svoje PRIGOVORE mogu podnositi ISKLJUČIVO U PISANOM OBLIKU, putem pošte ili elektroničke pošte na adrese:
Putem pošte na adresu:
Opatija 21 d.o.o.
Stubište Lipovica 3
51410 OPATIJA
Hrvatska
Putem e-maila:
(Adresu odaberite ovisno o vrsti prigovora)
(Parkiranje)
(Dvorana)
Molimo da u svom prigovoru obavezno navedete adresu i odgovarajuće kontakt podatke na koje će se uputiti odgovor.
Po primitku odgovora na prigovor, odnosno, nakon proteka zakonskog roka za odgovor u slučaju da do tada niste primili odgovor OPATIJE 21 d.o.o., korisnici javne usluge parkiranja na uređenim javnim površinama i u javnim garažama Grada Opatije mogu podnijeti REKLAMACIJU Povjerenstvu za reklamacije potrošača OPATIJE 21 d.o.o. - osobno, putem pošte ili elektroničke pošte
Ukoliko PRIGOVOR ili REKLAMACIJU želite poslati putem elektroničke pošte, na raspolaganju Vam je i obrazac za kontakt u nastavku:

